سوالات متداول مشتریان

سوالات متداول مشتریان فروشگاه اینترنتی نچفت برای سرعت بخشی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این صفحه درج شده است.

سوالات ورود و ثبت نام

  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است.

۷ روز هفته، پاسخگوی شما هستیم. 10 الی 13 ، 17 الی 20

  • چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

  1. با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. سپس روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.
  • برای خرید از سایت نچفت، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

خیر. اما برای راحتی شما و استفاده بهینه از امکانات سایت پیشنهاد می شود ثبت نام کنید.

  • رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید. سپس ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. و در اخر پس از دریافت لینک بازیابی رمز عبور جدید وارد نمایید.

سوالات پیش از خرید

  • چگونه میتوانم به فروشگاه شما اعتماد کنم؟

علاوه بر سابقه فروشگاه اینترنتی نچفت، تجربه و محتوای غنی وب سایت نچفت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد.

نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی صلاحیت فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.

همچنین نچفت با سابقه فعالیت و تحویل موفق در زمینه گیاهان دارویی و محصولات گیاهی نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است.

بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد نچفت استفاده کنید.

  • آیا می توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش را برای او ارسال کنید؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در سه مرحله تکمیل خواهد شد:

1) ورود به کاربری خودتان (این عمل اختیاری است)

2) صورت حساب و حمل و نقل

3) روش پرداخت

4) تایید نهایی و پرداخت

در مرحله صورت حساب و حمل و نقل و بخش ” انتخاب آدرس”،

شما می‌توانید با انتخاب گزینه “ارسال به آدرس دیگر” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

نیاز به کمک برای انتخاب محصول

  • برای خرید نیاز به مشاوره دارم ایا امکان گرفتن مشاوره هست؟

کارشناسان بخش تولید محتوای درمانگیاه تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد.

شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در درمانگیاه دارید.

می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید.

همچنین نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

در صورتی که احساس می کنید هنوز نیاز به اطلاعات بیشتری دارید

کارشناسان ما از طریق ایمیل و گفتگوی انلاین در سایت، در کمتر از 24 ساعت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

سوالات بعد از خرید

  • برای پیگیری سفارشات چه باید بکنم؟

  1. وارد سایت نچفت شوید.
  2. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  3. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.

میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

جواب سوال خود را نیافتید؟!

پیشنهاد می کنیم قسمت شرایط و مقررات فروشگاه نچفت را مطالعه فرمایید

یا با کارشناسان ما از طریق:

تلفن، گفتگوی انلاین ایمیل و شبکه های اجتماعی معرفی شده در سایت تماس حاصل فرمایید انها در کمتر از 24 ساعت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.